tady už párty skončila

Friday, October 13, 2006

Mam praci

Jo, je to tak. Plopez bude tocit pivo anglanum z takovejch tech obrich, hydraulickejch pip, o cemz vzdycky snil, ale vedel, ze tuhle praci nikdy nesezene. Ach jo.

A to sem mel z pohovoru tak divnej pocit. Ptal se me takovej rozjetej cernoch Wesley s managerskou plackou, kterou ziskal za to, ze vyhral v barmansky soutezi 100 zakazniku. Hra spocivala v tom, zapamatovat si 100 zakazniku, ktery hospodu pravidelne navstevujou. Pry ji chce zavest i tady.
Wesley mi pokladal zaludny otazky typu: "kdy jste naposledy vykonal pro zakaznika vyjimecnou praci, kterou jste nemel v popisu prace?" (moje odpoved: "kdyz mu nechutnalo jidlo, dal jsem mu misto nej novy.")
Nebo americka: "Kde se vidite za tri roky?" ("v nejakejch ceskejch papirovejch novinach")
Pak taky: "Co vas dokaze motivovat?" ("penize." - to mi mozna otevrelo dvere)
Nejhorsi cast interview byla, kdy jsem se dobrovolne uchylil ke lhani. Ptal se me, jak dlouho chci v Anglii zustat. Rekl jsem vyhybave, ze az skoncim skolu. Zeptal se tedy kolik mi zbyva. Rekl jsem, ze rok. Bylo to neprijemny. Ale bez toho bych tu praci, obavam se, nedostal. Kdo by zamestnal Cecha bez zkusenosti na dva mesice?
Interview bylo veskrze standardizovane, z cehoz vyplyva, ze se jedna o sit hospod, tedy tzv. "franchising". Takze je to tak trochu korporace. Aspon nebudu mit vycitky, az se priblizi cas odjezdu. Zejtra nastupuju.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

gratuluju! .)

12:38 PM

 
Anonymous Anonymous said...

no to je typicky, cech jede do anglie na erasmus, any si sehnal praci. nemas pribuzny v polsku:)))))

12:46 PM

 
Blogger Petr said...

Neni to tak jednoduchy, anonyme, protoze prachy z Erasmu mi stacej akorat na ubytovani...

1:35 PM

 
Anonymous Anonymous said...

tyvole pingl! Gratuluju...

3:31 PM

 
Anonymous Anonymous said...

No konecne na jinou notu! A vtipne, i kdyz ke konci ti to jeste trochu ujelo...Jak se pozna standardizovany interview? Misty bych skoro ani neveril, ze ses takovejch odpovedi schopen :-)

3:02 PM

 
Anonymous Anonymous said...

I totally understand that you had to get the job and advised you to do so, so well done!!! I lied my way into many jobs and places and have no moral trouble with it. Brighton is fucking expensive with all the puffs living there and its the UK place to be seen, so keep up the good work!!!

3:44 AM

 
Anonymous Anonymous said...

To: českej Anonymous; Nevím přesně jestli z Polska, je to možný, protože za svobodna byla Plopezova matka Rockefellerová.
Ty máš asi příbuzný v Německu někde blízko Neanderu. A je zbytečný pro ostatní komentovat těch několik věcí, kterými jsi tady během dvou jediných vět ze sebe udělal línýho, neuvažujícího, neschopnýho, přízemního, nějakou osobní zkušeností netknutýho blbečka.

2:13 AM

 

Post a Comment

<< Home