tady už párty skončila

Thursday, October 05, 2006

Poslouchám zrovna melancholickou,

piánově prskavkovou výbojku Apparata, album duplex z roku 2003, po dni plnym anglickýho deště, kdy jsem skoro nevytáh paty z domu, kromě krátký cesty do tesca, kde jsem marně hledal anglickou slaninu... Tady jí prodávaj bez špeku. Teď si čtu blog Vojtěcha ve Francii, kteýho mrzí, že mu asi odjede Suzanne. A že neví, co čtenáře jeho blogu zajímá a co už ne. Tak já mám, kromě melancholický, zimomřivý nálady z toho všeho, s blogem taky jeden problém. Kazí mi moje procházky. Vždycky se něco zajímavýho děje a já už se vidim, jak o tom píšu do blogu...takže se pak vrátim z procházky a natruc se o tom nezmínim. Takže pak nemám o čem psát. Radši nahodim nějaký fotky, než tou dešťovou náladou nakazim i vás...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:)) Apparat se hodi do kazdeho pocasi.
Tady ho mas kousek z minuleho tydne v Praze. To bylo venku zrovna moc hezky.))

http://www.youtube.com/watch?v=0zXHefEFkyk

6:35 AM

 
Blogger Vojtěch said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8:13 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work, me as a teacher - am always interested if you are improving your English!!! what about the idioms???

12:24 AM

 

Post a Comment

<< Home