tady už párty skončila

Monday, November 20, 2006

Naposledy





11 Comments:

Blogger Vojtěch said...

ses na to vysral?

8:29 AM

 
Blogger Petr said...

jo, jo...zajímá tě/vás proč? ...zajímá vůbec eště někoho něco?

3:07 PM

 
Blogger Husokachna said...

všechno

3:37 AM

 
Blogger schtjepan said...

mě zajímá všechno zajímavý, zatím tu pro mě bylo všechno zajímavý

7:32 AM

 
Blogger Petr said...

hehe, blogy uz ctou jenom bloggeri...

7:39 AM

 
Blogger Vojtěch said...

jo, taky mam ten pocit.. :) ale opovaz se na to vykaslat..temer kazdej den si otviram tvuj blog, stejne jako stjepanuv. A ctu si rad..

7:46 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Lopezi já to dávám pravidelně a baví mě to (a rozhodně nejsem sám)... takže nedělej Zagorku a řekni proč

12:34 PM

 
Anonymous Anonymous said...

jo, rekni proc...
a vubec, mi to tvy psani zpestruje den... takze?

1:53 AM

 
Anonymous Anonymous said...

prestala te bavit role delnika, hmmm?

2:28 PM

 
Anonymous Anonymous said...

caues pedro, ja te taky ctu pravidelne, ALE PROC SI SE NA TO ....? mas neco lepsiho??? dej svym ctenarum vedet!!!! Jinak Te zdravime s MV ze SP a chystame se na roadtrip po pobrezi :o)

5:49 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ja tedy ctu take, casto se slzou v oku :-)

3:53 PM

 

Post a Comment

<< Home